Historia wymaga pasterzy, nie rzeźników.

. . . . . . . .
. . . .
. . . . . . . . . . . . . . .7 6
U
porządkuj swoją księgowość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 6
U
porzÄ…dkuj zarzÄ…dzanie swojÄ… bazÄ… danych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 6
U
porządkuj swoje materiały reklamowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 7
U
porządkuj swoje usługi internetowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 7
U
porządkuj swoją pocztę, zarówno t radycyjną, jak i elektroniczną . . . . . . . . . . . . . . . .7 7
U
porządkuj swoje usługi marketingowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 8
U
porządkuj usługi Twojego personelu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 8
U
porzÄ…dkuj swoje prezentacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 8
U
porzÄ…dkuj swoje informacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 9
U
porządkuj swoje usługi sekretarskie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 9
U
porządkuj swoje usługi telefoniczne i f aksowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
0
U
porządkuj swoje usługi transkrypcyjne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
0
U
porządkuj swoją pracę w edytorze tekstów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
0
P
orzÄ…dkowanie biura domowego — w
skazówka d
nia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
1
UP

ORZÄ„DKUJ SWOJE MIEJSCE PRACY . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . .8
2
Z
aplanuj swoje miejsce pracy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
2
N
iech ergonomia pracuje na Twoją korzyść . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
3
U
porządkuj swój składzik z z apasami a rtykułów biurowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
3
C
ZY JUŻ CZAS ZATRUDNIĆ ORGANIZATORA? . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . .8
5
P
owody, dla których warto zatrudnić organizatora . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
5
6
warunków osiągnięcia sukcesu w o rganizowaniu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
5
3 proste zasady organizacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..8
6
Co
robiÄ… profesjonalni organizatorzy? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
6
P
RZEJMIJ KONTROLĘ NAD C
HRONICZNÄ„ DE

ZORGANIZACJÄ„
. . .8
7
Co
dzienność nie powinna być taka trudna! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
8
Ch
aos i bałagan tworzą doprowadzające d
o s zału błędne koło! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
8
B
ycie zorganizowanym to nie wyłącznie cecha in
nych ludzi! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
9
SPRYTNE GOSPODAROWANIE CZASEM
DL

A Z
APRACOWANYCH MAM . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
1
Spójrzmy prawdzie w oczy:
c zasem nie da się zarządzać, lecz ludźmi tak! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
1
O
kreśl priorytety . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..9
2
Zdecyduj, czy chcesz być chłopcem od wszystkiego, czy też być może wolisz
b
yć MANAGEREM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..9
2
W
yeliminuj wycieki czasu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..9
3
P
oradź sobie z rozmowami telefonicznymi i in
nymi p
rzerywnikami . . . . . . . . .9
3
W
ypady na zakupy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..9
3
K