Historia wymaga pasterzy, nie rzeźników.

Takie osoby mogą użyć ujednoliconego loginu i
hasła dla obu programów.
W następnym kroku wybierasz typ konta. Pierwsza opcja to konto dla
osoby prywatnej albo prowadzącej działalność w USA. Druga to konto dla
firmy. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz świadczyć usługi
dla Google w ramach tej działalności, możesz wybrać opcję drugą. Po
wybraniu odpowiedniej opcji wciśnij przycisk kontynuuj.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE – darmowy fragment – kliknij po więcej
● str. 29
Andrzej Herzberg
Zostaniesz teraz przeniesiony do formularza, na którym podajesz swoje
dane osobowe, adres zgłaszanej witryny itp.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE – darmowy fragment – kliknij po więcej
● str. 30
Andrzej Herzberg
W dolnej części formularza masz opcję wyboru produktów. AdSense dla
zawartości oraz AdSense dla wyszukiwania. Pierwszy produkt już znasz –
to system dystrybucji reklam kontekstowych poprzez publikację
specjalnych boksów reklamowych na Twojej stronie. Drugi produkt to
AdSense dla wyszukiwania. Zaznaczenie tej opcji da Ci możliwość
zamieszczenia na stronie wyszukiwarki Google. W wyniku jej działania,
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE – darmowy fragment – kliknij po więcej
● str. 31
Andrzej Herzberg
na pierwszych miejscach wygenerowanej strony, znajdą się linki
sponsorowane.
To ciekawa forma zarabiania i dodatkowo uatrakcyjnia Twoją witrynę.
Warto więc ją wybrać podczas rejestracji.
W części II ebooka dowiesz się w jakich sytuacjach warto korzystać na
stronie z wyszukiwarki i jak dzięki temu zarabiać więcej w programie
Google AdSense.
Wciśnij przycisk prześlij. Za chwilę zostaniesz poproszony
o potwierdzenie danych. Zatwierdzasz dane i czekasz na e-mail z Google.
W liście zostaniesz poproszony o potwierdzenie Twojego adresu poczty
elektronicznej. Wiadomość, którą otrzymasz zawierać będzie specjalny
link, który należy uruchomić w oknie przeglądarki. To w zasadzie cała
filozofia.
Teraz czekamy na „wyrok” redaktorów z Google. Ale nie martw się, jeśli
strona jest przygotowana zgodnie z opisanymi przeze mnie zasadami to
za dwa dni otrzymasz miłą wiadomość zatytułowaną „Witamy
w programie Google AdSense”.
Przeczytaj uważnie jej treść. Aktywuj swoje konto logując się ze strony:
https://www.google.com/adsense?hl=pl.
Zostaniesz poproszony o zaakceptowanie regulaminu. Zapoznaj się też ze
stroną pomocy technicznej
https://www.google.com/adsense/faq-tech?hl=pl.
No i czas zacząć działać. Kolejny rozdział omawia sposób umieszczenia
reklam na Twojej stronie. Zanim rozpoczniesz pracę mam dla Ciebie
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE – darmowy fragment – kliknij po więcej
● str. 32
Andrzej Herzberg
jeszcze jedną dobrą wiadomość. Inne strony, które być może stworzysz
nie podlegają procedurze zgłoszenia. Jako pełnoprawny uczestnik
programu możesz od teraz umieszczać reklamy na wszystkich swoich
stronach, tych które już masz i tych które powstaną w przyszłości.
Oczywiście te nowe witryny muszą być zgodne z wymaganiami Google
zawartymi w regulaminie.
Kilka miesięcy temu firma Google wprowadziła dodatkowe
zabezpieczenie, które umożliwia potwierdzenie zgodności Twojego
adresu podanego podczas rejestracji. W momencie, kiedy Twoje zarobki
przekroczą 50 USD zostanie Ci przesłany pocztą numer PIN, który
będziesz musiał wprowadzić po zalogowaniu się na konto. PINy docierają
do Polski ze sporym opóźnieniem, musisz więc uzbroić się w cierpliwość.
Numer PIN należy wprowadzić w zakładce moje
konto / historia płatności. Znajdziesz tam link - wpisz tutaj swój PIN. To
ważne, bez tego nie dostaniesz wypłaty!
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE – darmowy fragment – kliknij po więcej
● str. 33
Andrzej Herzberg
5. Reklama kontekstowa na Twojej stronie
Właśnie dołączyłeś do elity „adsensowiczów”. Czas najwyższy umieścić
reklamę. Zastanów się najpierw, jaka forma graficzna jest odpowiednia
na Twoją witrynę. Pamiętaj, aby uzyskać pożądaną skuteczność reklama
powinna być dobrze wyeksponowana. Poniżej masz zestawienie
oferowanych form. Google nazywa je jednostkami reklam.
Długi Baner 728 x 90 pikseli
Doskonała forma do umieszczenia na górze strony lub w jej centralnej
części. Stosując ten baner uzyskasz 4 reklamy na stronę.
Baner 468 x 60 pikseli
Tradycyjna wielkość typowa dla banerów stosowanych w wielu systemach
wymiany Stworzony dla witryn, w których przewidziano miejsce na
typową reklamę. Uzyskasz 2 reklamy na stronie.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE – darmowy fragment – kliknij po więcej
● str. 34
Andrzej Herzberg
Przycisk 125 x 125 pikseli

Podstrony