Historia wymaga pasterzy, nie rzeźników.

.......................................77
Badanie usability / Ocena heurystyczna.................................................................77
Badanie usability / Sortowanie kart.................. ......................................................77
Badanie usability / Analiza KLM ............................................................................77
Badanie usability / Badania eye-tracking. ..............................................................78
Badanie usability / Badania user-experience. ........................................................79
Badanie usability / Projektowanie badania user-experience. ....................................79
Badanie usability / Ilu użytkowników powinno brać udział w testach?.. ..............79
Badanie usability / Kogo i jak rekrutować do testów? ..........................................80
Badanie usability / Typy testów user-experience...................................................80
Badanie usability / Jak testować?......... ..................................................................80
Badanie usability / Środki techniczne podczas badania user-experience. .............81
PROJEKTOWANIE ZGODNE Z USABILITY. .........................................................82
Projektowanie zgodne z usability / Etapy analizy usability w harmonogramiei
budżecie projektu......................................................... ................................................82
Projektowanie zgodne z usability / Proces tworzenia serwisu. ..............................83
Projektowanie zgodne z usability / Zespół. ............................................................84
Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie struktury serwisu........................85
Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................85
Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie makiet funkcjonalnych strony
głównej. .........................................................................................................................85
Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................85
Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie makiet funkcjonalnych
kluczowych pod-stron..................................................................................................86
Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................86
Projektowanie zgodne z usability / Poprawa jakości serwisów WWW. Formułowanie
zasad QA....................................... ................................................................................87
Projektowanie zgodne z usability / Automatyzacja testów QA........................... ........88
Projektowanie zgodne z usability / Case.. ..............................................................88
P
rojektowanie zgodne z usability / Współpraca z a gencją interaktywną. Jak
formułować swoje oczekiwania....................................................................................91
ZAŁĄCZNIKI........................................................................................................92
Top Ten Web Design Mistakes of 2005 . .....................................................................92
Kliencie, czego masz prawo wymagać od agencji interaktywnej................................93
LITERATURA.......................................................................................................97
POLECAM. ...........................................................................................................98
SZCZEGÓLNĄ POMOC W PROMOWANIU I TWORZENIU KURSU
ODGRYWAJĄ.......................................................................................................99
EFEKTYWNE I INTUICYJNE SERWISY WWW
● str. 6
Tomasz Karwatka
Wstęp
Czy zastanawialiście się, co decyduje o powodzeniu serwisów WWW?