Historia wymaga pasterzy, nie rzeźników.

drzwi pasażera - F114
1365 Przełącznik Lock / Unlock
1366 Otwarcie po sygnale zderzenia
1367 Wyłączenie przez pompę zamka centralnego
1368 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia bagażnika
1369 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia klapy silnika
1370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu
1371 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia drzwi kierowcy
1372 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia drzwi pasażera
1373 Załączenie alarmu przez połączenie z masą radia
1374 Załączenie alarmu przez włączenie zapłonu
1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1
1376 Sygnał obrotów pompy wtryskowej
1377 Czujnik ultradźwiękowy alarmu, strona lewa - G170
1378 Czujnik ultradźwiękowy alarmu, strona prawa - G171
1379 Włącznik nadzoru wnętrza pojazdu - E183
1380 Załączenie alarmu przez czujnik alarmu DWA, lewy tylny
1381 Załączenie alarmu przez czujnik alarmu DWA, tylny prawy
1382 Załączenie alarmu przez czujnik alarmu DWA, przedni lewy
1383 Załączenie alarmu przez czujnik alarmu DWA, przedni prawy
1384 Załączenie alarmu przez czujnik zbicia szyby
1385 Lampka kontrolna systemu alarmu - K95
1386 Nastąpiło załączenie alarmu
1387 Połączenie z napięciem zasilającym
1388 Połączenie z sygnałem taktującym
1389 Włącznik otwarcia klapy bagażnika - F124
1390 Załączony system nadzoru wnętrza pojazdu
1391 Symulowany sygnał zderzenia
1392 Następny nastawnik
1393 Czujnik poziomu pojazdu - G84
1394 Lampka kontrolna systemu poziomowania pojazdu
1395 Sprężarka systemu poziomowania pojazdu
1396 Zawory amortyzatorów tylnych - N150/151
1397 Zawór powietrza wtłaczanego systemu poziomowania pojazdu
1398 Połączenie sygnałowe z zamka centralnego •zamknięcie drzwi
1399 Przekaźnik sprężarki systemu poziomowania pojazdu
1400 System poziomowania pojazdu
1401 System poziomowania pojazdu w położeniu transportowym
1402 Magistrala danych systemu nawigacji
1403 Czujnik zbicia szyby, tylny
1404 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnika, stopień 2
1405 Zawór 2 recyrkulacji spalin - N213
1406 Brak wytwarzania płomienia
1407 Przerwy w wytwarzaniu płomienia
1408 Odłączone po zaniku napięcia zasilania
1409 Powtarzające się przerwy w wytwarzaniu płomienia
1410 Nagrzewnica przegrzana
1411 Czujnik temperatury - G18
1412 świece płomieniowe ze sterowaniem płomienia - Q8
1413 Pompa dozująca - V54
1414 Wentylator powietrza spalania - V6
1415 Pompa wymuszania obiegu - V55
1416 Sygnał sterowania dmuchawą świeżego powietrza
1417 Sygnał sterowania dodatkową nagrzewnicą
16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
16487 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580)

16496 Czujnik IAT - Temp. wysoka - obwód niski - G42
16497 Czujnik IAT - Temp. niska - obwód wysoki - G42
16500 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania
16501 Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) 16502 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) 16504 Czujnik A pozycji przepustnicy - usterka obwodu
16505 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem
16506 Obwód czujnika A pozycji przepustnicy - niskie napięcie wejściowe
16507 Obwód czujnika A pozycji przepustnicy - wysokie napięcie wejściowe 16509 System chłodzenia - temp. za niska do rozpoczęcia procesu - G62
16514 Obwód czujnika O2 - usterka (bank1 czujnik 1)
16515 Obwód czujnika O2 - niskie napięcie (bank 1 czujnik 1)
16516 Obwód czujnika O2 - wysokie napięcie (bank 1 czujnik 1)
16517 Obwód czujnika O2 - powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 1)
16518 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)
16519 Obwód ogrzewania czujnika O2 - usterka (bank 1 czujnik 1)
16520 O2 obwód czujnika - usterka (bank 1 sensor 2)
16521 O2 obwód czujnika - niskie napięcie (bank 1 sensor 2)
16522 O2 obwód czujnika - wysokie napięcie (bank 1 sensor 2)
16524 O2 obwód czujnika - powolna odpowiedź (bank 1 sensor 2)
16525 O2 obwód ogrzewania czujnika - usterka (bank 1 sensor 2)
16534 O2 obwód czujnika - usterka (bank 2 czujnik 1)
16536 O2 obwód czujnika - wysokie napięcie (bank 2 czujnik 1)
16537 O2 obwód czujnika - powolna odpowiedź (bank 2 czujnik 1)
16538 O2 obwód czujnika - nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v
16539 O2 obwód ogrzewania czujnika - usterka (bank 2 czujnik 1)
16540 O2 obwód czujnika - usterka (bank 2 czujnik 2)
16542 O2 obwód czujnika - wysokie napięcie (bank 2 czujnik 2)
16543 O2 obwód czujnika - powolna odpowiedź (bank 2 czujnik 2)
16544 O2 obwód czujnika - nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 2)
16545 O2 obwód ogrzewania czujnika - usterka (bank 2 czujnik 2)
16554 Wyważenie paliwa - usterka (bank 1)
16555 Wyważenie paliwa - system osłabiony (bank 1)
16556 Wyważenie paliwa - system wzmocniony (bank 1)
16557 Wyważenie paliwa - usterka (bank 2)
16558 Wyważenie paliwa - system osłabiony (bank 2)
16559 Wyważenie paliwa - system wzmocniony (bank 2)
16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder
16685 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu
16686 Cylinder #2 - wykryto przerwę zapłonu
16687 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu
16688 Cylinder #4 - wykryto przerwę zapłonu
16706 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału 16711 Czujnik uderzeniowy #1 - niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor) 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2)
16721 Obwód czujnika pozycji wału korbowego - niskie wejście
16725 Obwód czujnika pozycji wału rozrządczego - poza zakresem/ działanie 16784 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) - usterka przepływu
16785 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) - niewystarczający przepływ
16786 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) - nadmierny przepływ
16795 System wprowadzania wtórnego powietrza (B2) - niewłaściwy przepływ 16806 Wydajność głównego katalizatora - poniżej progu (bank 1)
16816 Wydajność głównego katalizatora - poniżej progu (bank 2)
16824 System kontroli emisji wydechu (EVAP) usterka odpowietrzania
16825 System kontroli emisji wydechu (EVAP) - niewłaściwy przepływ
odpowietrzania
16826 System kontroli emisji wydechu (EVAP) - wykryto przeciek (mały)