Historia wymaga pasterzy, nie rzeźników.

............................................................................................................73
5 Flickr. ..........................................................................................................74
6 MySpace. .....................................................................................................75
7 There. ..........................................................................................................76
8 Second Life. ................................................................................................77
2 Serwisy polskie. ..............................................................................................78
1 Linkologia. ..................................................................................................78
2 Wykop. ........................................................................................................78
3 Gwar. ...........................................................................................................79
4 Podaj. ..........................................................................................................80
5 Grono. .........................................................................................................80
6 Ogniwo.net. .................................................................................................81
7 iThink. ........................................................................................................82
8 GoldenLine. ................................................................................................83
9 Fotka. ..........................................................................................................84
10 BiblioNETka. ............................................................................................84
11 Blogfrog. ....................................................................................................85
12 Filmweb. ...................................................................................................86
13 Wikipedia. .................................................................................................86
14 Smog, Wrzuta, Streemo. ...........................................................................87
ZAKOŃCZENIE. ...................................................................................................89
BIBLIOGRAFIA. ....................................................................................................91
SPIS ILUSTRACJI. ................................................................................................94
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 5
Wojciech Gustowski
Wstęp
Od momentu pojawienia się Internetu, medium to nieustannie
wkracza coraz głębiej w sferę życia codziennego większości z nas.
Stopniowo dla wielu ludzi Internet stał się podstawowym źródłem
informacji i narzędziem komunikacji z innymi. Tendencję tę od razu
wychwycili wytrawni marketerzy. Zaczęli tworzyć i wykorzystywać
narzędzia e-marketingowe, które w wielu wypadkach były
czynnikiem decydującym o uzyskaniu przewagi konkurencyjnej.
Obecnie w dobrze zaplanowanej strategii marketingowej, czy public
relations nie można nie uwzględnić dynamicznie rozwijającego się
kanału komunikacyjnego, jakim jest Internet.
Niestety fachowych, polskich publikacji na temat marketingu
internetowego i e-PR jest bardzo mało. Na dodatek są to pozycje,
które temat podejmują w ujęciu całościowym, tym samym
poszczególne narzędzia e-marketingowe są opisywane pobieżnie
i głównie od strony teoretycznej. Niniejsza publikacja jest
odpowiedzią na taki stan rzeczy. Opisuje dwa nowoczesne narzędzia
marketingowe – budowanie i wykorzystywanie społeczności
internetowych – w ujęciu monograficznym, co jest przedsięwzięciem
bez precedensu.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy i drugi
zawiera charakterystykę społeczności internetowych, trzeci pokazuje
możliwości ich wykorzystania do celów marketingowo – PR-
owskich. Rozdział czwarty zawiera opis głównych narzędzi, którymi
można się posłużyć budując e-społeczność. Piąty rozdział przynosi
rozważania na temat bardzo modnego w ostatnim czasie standardu
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 6
Wojciech Gustowski
WEB 2.0 – próbuje uchwycić fenomen jego popularności